nazwa dokumentu: Nabór kandydatów na stanowisko ds. księgowości i windykacji należności w Referacie Finansowo - Budżetowym UGiM w Witkowie oraz lista kandydatów spełniających wymagania formalne

Burmistrz Gminy i Miasta w Witkowie
ogÅ‚asza nabór kandydatów na  stanowisko ds. ksiÄ™gowoÅ›ci i windykacji należnoÅ›ci w Referacie Finansowo - Budżetowym UrzÄ™du Gminy i Miasta w Witkowie

Do głównych zadań pracownika będzie należało prowadzenie spraw z zakresu księgowości i windykacji podatków i opłat lokalnych, w tym m.in.:

1. Prowadzenie spraw związanych z poborem podatków i opłat lokalnych - prowadzenie urządzeń księgowo - ewidencyjnych podatku: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od osób fizycznych i prawnych, opłaty od posiadania psów, opłaty klimatycznej i inne.

2. ObsÅ‚uga programu kasowego – zlecanie wpÅ‚at z tytuÅ‚u podatków i innych opÅ‚at.

3. Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych (upomnienia, tytuły wykonawcze) oraz postępowania zabezpieczającego (ustanowienia hipotek, wpisu zastawów skarbowych).

4. Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.

5. Przygotowywanie sprawozdań dot. podatków, opłat i udzielonej pomocy publicznej.

6. Dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowości sołtysów z inkasa zobowiązań pieniężnych i innych należności podatkowych.

7. Prowadzenie zapisu służącego za podstawę obliczania należnego sołtysom wynagrodzenia za inkaso.

8. Prowadzenie postępowań podatkowych wynikających z ustawy Ordynacja podatkowa m.in.: odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia, wygaśnięcia zobowiązań podatkowych i inne.

9. Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie stosowania ulg w spłacie zobowiązań - podatków stanowiących dochody Gminy.

10. Wydawanie zaświadczeń: o wysokości opłaconych podatków lub zaległości podatkowych,
o udzielonej pomocy de minimis, innych.

11. Prowadzenie druków ścisłego zarachowania (opłata targowa, opłata klimatyczna).

12. Stosowanie niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, w celu zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych.

13.Wykonywanie czynnoÅ›ci sÅ‚użbowych wynikajÄ…cych ze szczegółowego zakresu czynnoÅ›ci i  poleceÅ„ przeÅ‚ożonych.


Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie.

2. Wykształcenie wyższe, preferowane o specjalności finanse, księgowość.

3. Znajomość procedur postępowania administracyjnego, umiejętność sporządzania decyzji i ich uzasadnienia.

4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office) i Internetu.

5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

6. Umiejętność interpretacji przepisów podatkowych.

7. Stan zdrowia pozwalajÄ…cy na zatrudnienie na w/w stanowisku.

8. Znajomość zagadnień z zakresu ustaw: Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatkach i opłatach lokalnych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o podatku rolnym, o podatku leśnym.

9. Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.


Wymagania dodatkowe:

1. Dobra organizacja pracy własnej, staranność, sumienność, samodzielność i komunikatywność.

2. Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego


Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:

1. Listu motywacyjnego.

2. Życiorysu (CV).

3. Kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

4. Kserokopii świadectw pracy.

5. Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

6. Kwestionariusz osobowy.

7. Zaświadczenie o stanie zdrowia.

Wymagane dokumenty aplikacyjne z klauzulÄ…: „Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbÄ™dnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. oraz z ustawÄ… z dnia 22 marca 1999 o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami) w zamkniÄ™tych kopertach należy skÅ‚adać do dnia 18 wrzeÅ›nia 2008r. osobiÅ›cie w siedzibie UrzÄ™du Gminy i Miasta w Witkowie, ul.GnieźnieÅ„ska 1 (pokój nr 21-sekretariat) lub pocztÄ… na adres UrzÄ™du z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. ksiÄ™gowoÅ›ci i windykacji należnoÅ›ci”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Burmistrz Gminy i Miasta
(-) Krzysztof Szkudlarek


L I S T A

kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko ds. księgowości i windykacji należności w Referacie Finansowo - Budżetowym Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie

Informujemy,  że w wyniku wstÄ™pnej selekcji na stanowisko pracy ds. ksiÄ™gowoÅ›ci i windykacji należnoÅ›ci w Referacie Finansowo-Budżetowym UrzÄ™du Gminy i Miasta w Witkowie do nastÄ™pnego etapu zakwalifikowali siÄ™ nastÄ™pujÄ…cy kandydaci speÅ‚niajÄ…cy wymagania formalne okreÅ›lone w ogÅ‚oszeniu:
1. Kryszak  Katarzyna  -  zam.Anastazewo
2. MaÅ„ko Elżbieta  -  Niechanowo
3. Olczak RafaÅ‚  -  Witkowo
4. Suli Wioletta  -  Witkowo
5. SzymaÅ„ska Zofia  -  Witkowo
6. SzymaÅ„ski Piotr  -  Witkowo
7. Wasiewicz Ilona  -  Witkowo

Zastępca Burmistrza
/-/  Marian  GadziÅ„ski

 
informacje wprowadziÅ‚:Tomasz Pluciñski
informacje wytworzyÅ‚:El¿bieta Kie³piñska
data dodania: 19 Września 2008
data modyfikacji: /
data wyworzenia: El¿bieta Kie³piñska / 3 WrzeÅ›nia 2008